Sunday 10 June 2012

Ratu : Teman Tapi Mesra






Aku punya teman
Teman sepermainan
Kemana ada dia selalu ada aku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Dia amat manis
Juga baik hati
Dia selalu ada
Waktu untuk membantuku

** namun aku bingung
ketika dia bilang cinta
dan dia juga katakan
tuk ingin jadi kekasihku

Reff: cukuplah saja berteman denganku
janganlah kau meminta lebih
ku tak mungkin mencintaimu
kita berteman saja
teman tapi mesra

aku memang suka pada dirimu
namun aku ada yg punya
lebih baik kita berteman
kita berteman saja
teman tapi mesra

Aku punya teman
Teman sepermainan
Kemana ada dia selalu ada aku

** namun aku bingung
ketika dia bilang cinta
dan dia juga katakan
tuk ingin jadi kekasihku

| kepada lelaki diluar sana yang da ader kekasih hati, hargailah beliau sebaik yang mungkin |
| jangan duk permainkan perasaan perempuan itu |
| ini tidak, da usung GF kehulu kehilir tapi tetap nk luahkan isi ati kat org lain |
| mse korunk luah kan isi ati kat org lain tue, korunk ingt x GF korunk tue? |
| cukup-cukup la wei |
| bersyukur dengan ape yang ade. jgn nnt yg dikejar x dpt, yg dikendong keciciran |

** notice untuk lelaki-lelaki yang x reti bersyukur dgn ape yg ader dpn mata. cis..!! **

♥ BRIDE TO BE ♥

No comments: