Sunday 29 April 2012

Jimmy Palikat : Anak Kampung




Memang aku ini anak orang miskin
tiada apa-apa yg dapatku berikan
engkau memang cantik memang tidak padan
dan tidak sepadan

Aku anak kampung tiada pelajaran
kuli kuli sahaja memang tidak padan
cantik bha kau itu banyak yg tergoda
lagi orang kaya

Chorus
tiada keretaku bawa ko jalan-jalan
rumahku pun teda ada pun bapa punya
apalagi belanja mahu bayar berian
kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak suka sama kamu
tapi aku takut hidup ko kan sengsara
kerana aku cinta
aku lepaskan ko sama
orang lain

Engkau masih muda cantik lagi menawan
janganlah ko cari lelaki macam saya
engkau memang cantik
nanti ko menyesal tiadalah guna


donlod kat SINI ea

bila diamati lagu nie, pnuh maksud yang tersirat
ni Encik Ehem-ehem la yang bagi kat Cik Ai
best jgk lagu nie tau

♥ BRIDE TO BE ♥

2 comments:

Atiqa Wahid said...

Huuhoiii ... Best lagu ni,mksud pon dlm ja. Klu d Sabah, budak2 taska pon rancak nynyi lgu ni ... (^_^)

cik ai said...

@Atiqa_Wahidkalo di sabah budak taska duk rancak nyanyi lagu nie ea.di semenanjung, yg da besar mcm cik ai ni pon rancak duk nyanyi lagu ni

♫ tiada keretaku bawa kau jalan-jalan ♫