Tuesday, 7 February 2012

Vanilla Coklat Episod 8


Aduh....!!
Sumpah mmg best giler episod 8 cite Vanilla Coklat nie.
Walaupun habis da cite untuk diz week, tp cik ai ni msih tersenyum sendiri.
Wujud tak eak lelaki mcm "Amer" ni kt dunia realiti.
Romantik + Sweet giler-giler.

Zara ni plak chumel la muke die.
senyum pun da chumel.
tak sabar nk tunggu next week punye episod.
aduh..aduh..

Kalau la dpt bf yg mcm "Amer" nie, fuh..!!
Mesti best.
Kaktus pun kaktus la.
Tapi tetap romantik.

scene mse Amer demam

Amer : asyik demam jer bubur, asyik bubur jer demam.
Zara : makan amir asyraf ! jangan banyak songeh.


dalam garang2x zara pun msih ambil berat kat Amer ni.
Aduhai..
Romantik...!!!
♥ ♥ ♥


♥ BRIDE TO BE ♥

3 comments:

ikaa said...

setuju!!!
ikaa pn minat gler ceta nie..sweet sgt lau dowg jd couple kan..haha..tapi kalau ade laki cm amer tue..1 in 100000 kot laa...not sure.

cik ai said...

hahhahaa.
tau xpe.
cite da hbes tp cik ai msih tersenyum sndiri.
beranggan kononye kot2x dpt bf mcm Amer =)

ikaa said...

hahaha...xpe bukak jew tonton.com 24jam leh review balik..hihi..nsem + sweet amer tue...pandai pengarah tue wat cerita..bukn owg muda jew..mak2 nenek2 pn layan jugk ooo..